IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Dec 20, 2010

I DO LOVE YOU

Semasa orang senyum ketawa berbual kita pula menjauhkan diri elak bertembung dan senyum .Semasa orang lain sibuk bergambar kita pula buat hal sendiri dengan orang lain .Awak rasa tak macam mana hati dan perasaan saya ketika itu ? Tapi saya tak ambil hati pon sebab saya faham perangai awak . Cuma tunggu masa je kita bertegur kan ? Tapi malang sampai habis kertas ekonomi 2 kita tetap tak bertegur tapi saya tetap sabar . Awak pandang saya , saya pandang awak tapi kita masih tetap tak bertegur lagi kan ? hurm , masa itu saya dah hampir give up tapi saya kuat la ! Ngee, jadi saya bersabar sebab kawan kita kata awak sakit mulut jadi awak kurang bercakp . Its okey :) Tapi saya sedih sebab kita tak dapat bergambar bersama dengan pakaian sekolah untuk kali terakhir kan ? Tapi apa pun kenangan kita dah banyak kan awak ? Jadi dengan kenangan yang ada saya harap kita akan jadi kawan selamanya . Dan bila balik awak text saya , awk tahu perasan saya ketika itu ? OMG , saya nak nages !!! Awak kata jangan la nages ketawa la ketawa tapi saya hanya mampu senyum :) Dan sekali lagi awak text saya . Ini yang buat saya rasa nak marah awak ! Sebab awak cakap bebukan dan buat saya terus menagis :( Ingat tak dulu saya pernah kata pada awak : I cant breathing without you xxx xxx xxxxxx ? I DO LOVE YOU FOREVER <3


Add colours to your life!!
Monday, December 20, 2010