IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Jan 1, 2011

Bosan !

Oh okey now sudah lama juga tak mengupdate something kan . Terlalu banyak sangat benda nak di story tapi malas gila babi betul . Babi pon tak ada malas macam aku . Dah 1 week sakit dan masih kurang sihat sepenuhnya . Nasib baik la dah tak sekolah jadi tak payah la menahan sakit kepala macam nak pecah je . Ini pun baru sahaja balik dari Pinang after hantar kakak balik uitm . Then all works at home dah menjadi tugasan harian saya . Kata mak ' Ala, 6 bulan je kau buat kerja ini lepas tuh INSYA ALLAH dapat sambung belaja mak ayah juga yang kena buad ' HAHA . betul-betul . So terlebih awal im sorry okey kalau kawan yang lain ajak keluar tapi aku tak boleh . Bukan alasan tapi kena la tengok keadaan . Kerja aku menjadi baby sitter dan membuat kerja rumah sepenuh masa jadi  tak tentu kalau dapat masa free untuk hang dengan korang . Now aku nak berambus dari lappy nie . Bored !






Add colours to your life!!
Saturday, January 01, 2011