IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Jan 30, 2011

January

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
End of the month
Hampir berapa jam je lagi bulan 1 akan mengakhiri hari nya dan masuk la bulan 2 . Ingat kan tahun baru bulan awal yang baru is nothing going happens but nampak nya tersilap la . Macam-macam agaknya masalah yang timbul satu persatu pon tak akan selesai . Aku pon dah tak tahu apa yang berlaku dekat diri aku . Terlalu ikut emosi hawa nafsu sangat . Aku dah berubah ke ? Yela agak nya . Tapi lantak la kalau orang nak kata aku apa . Aku penat jadi baik la . Bukan di hargai pon kan ? Aku tak sesuai pon jadi penasihat hampa semua . HAHA . Btw, im sorry okey if aku membuat kan hati perasaan korang semua sakit dan terasa dengan sikap pentingkan diri aku yang menjadi-jadi after habis sekolah ini . Thats my new life babe :D




Add colours to your life!!
Sunday, January 30, 2011