IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Jan 19, 2011

Them

Today what day ?  Berapa hari bulan pon sudah tak tahu . Haish maklum la mentang-mentang tak sekolah habis semua dah lupa . Okey so far this time just like usual . Hari-hari kena bagun awal pagi kemas rumah mandi tolong mak ayah dan jaga baby . Now aku mula merasakan hidup aku macam kekurangan je . Something like my parents bestfriends and him . Kata esya mcm bosan je kan after school dgn duduk rumah . Yeah, sumpa bored !  Mula la aku nak naik angin tak dapat kuar sobsobsob :"(

Miss gila dekat semua kawan classmate . Semua dah hilang bawak diri lepas habis sekolah . Benci betul !!! Hello hello hello dengar ini pengakuan dari CIK NUR HADAINA BINTI HAMZAH . Sebenarnya kan saya saya saya saya saya dan saya dan saya dan saya dan saya rindu dekat kawan baik saya la -.- Kawan yang selalu together ke mana saya pergi ikut bontot saya depan belakang tepi kira kanan saya . I do miss Wan Nurliyana Nurhazwani Atiqah Nur Sharul Azera Hanee Nur Farahin Jamalian Halika Nur Afiqah Rafidah Nur Syairah Amalina Izzati Syahirah Quraisya Khairun Nisa Fauziah Nur Erzain Fatin Khairunnisa Siti Nor Athirah Nur Muslihah Siti Naszhofah Nurul Aznita Ghinnayatul Fitriah Siti Misnah Siti Syahirah Low Nuan Qiong Lee Mei Ying Fikri Isa Haziq Helmi M Fadzil Fadhlan Faiz Arif Syukri Shah Raja Arifuddin Vincent Fathin Natasha Nur Aidilla Balqis Yana Ain Nabila Ayol Muhammad Zaffry Muhammad Anas Muhammad Azhar Syafrul Hamidi Iman Hafiz dan selanjut nya <3




Add colours to your life!!
Wednesday, January 19, 2011