IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Feb 14, 2011

Betapa Sakit nya ...

Now aku dalam keadaan yang tak berapa sihat . Alahai untuk berapa lama la perlu aku menanggung dan menahan segalanya . Betapa sakit pedih gatal satu badan di buat nya . Mak kata kalau makin melarat mak ajak pergi hospital sama ada aku nak tank , grr itu la pantang aku seumur hidup ! Tak suka tak suka tahu tak ! Ini dah masuk hari 2 days aku menahan sakit . And last day pula kaka baru je balik hostel dia lepas 2 week dapat cuti . Datang bawa penyakit dan balik tinggal kan penyakit adoyaii minah ini and then terpaksa la aku dan baby menanggung sakit itu . Banyak sangat benda tak boleh nak buat kalau tengah sakit macam ini *kata mak aku ye :) Makan pon tak boleh sebarang makan la nanti gatal bernanah la itu la ini la . Mana tahan kalau terpaksa hadapi paling kurang 2 weeks =/ Hope biar la cepat baik dan sembuh nanti kalau lama-lama duk tebongkang atas katil je tidur 24 jam habis semua kerja aku akan malas nak buat :D



Agak nya apa benda la gambar atas tu kan ? Okay itu la penyakit yang now aku dapat dan terpaksa tanggung untuk berapa lama pon tak tahu . Cacar air ini everyone dalam life akan dapat punya . Betapa tak selesa nya nak baring atau duduk sebab satu badan akan ada dari kepala sampai hujung kaki . Bayangkan la bila nak baik cacar ni akan meletup keluar kan air dan gatal ya amat macam nak garu sepuas hati tapi pantang cacar ni kena kuku . Siapa yang belum kena so better careful okay . Kalau nak kena sekarang mari la datang dekat aku daripada dah besar kena lagi malu :)


Add colours to your life!!
Monday, February 14, 2011