IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Mar 1, 2011

Counting

01 Mac 2011
iaitu saat yang di nanti-nanti kan debaran yang semakin di rasai semakin hampir . Bukan 01 atau 2011 tapi Mac yang paling takut alahai tinggal a few days only result SPM 2010 akan di keluarkan . Omg, takut sangat weyyy ! Hurm, spm ini aku berharap kali ini aku tak nak hampakan kecewakan hati orang tua aku . Mereka mengharapkan kejayaan aku tapi itu semua nya dah tak boleh buat apa-apa cuma tunggu dan lihat sahaja . Hari itu aku termimpi paper sejarah aku dapat A tapi dorang kata sebalik nya la tu huehue then last week aku mimpi again yang aku mula-mula dapat 3A tapi bila tengok balik result aku aku dapat 6A . Alhamdulilah syukur sangat tapi bila sedar itu hanya la mimpi semata-mata :( Ya Allah kenapa la itu tak jadi sebagai kenyatan sahaja kan best ? Harap sangat mimpi yang dapat itu boleh bangkitkan semangat my parents dan aku untuk lebih terus berusaha jadi realiti . Harapan aku hanya satu bila berjaya iaitu nak bantu my parents hurm ... Semoga apa yang di di hajatkan biar la betul . Doa-doa kan untuk kejayaan aku menerima keputusan tak lama lagi ya . Aminn

Add colours to your life!!
Tuesday, March 01, 2011