IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Mar 1, 2011

Jika Aku Kaya

Jika aku kaya macam-macam aku boleh buat . Bayangkan kalau tiba-tiba ada durian runtuh untung kan ? Imagina one day hadaina telah dapat satu panggilan dari satu tempat mengatakan 'tahniah awak telah menang sejumlah wang RM150 000 dari sayrikat kami kerana memenangi pertandingan cari pasal :D' mesti best kan dapat duit banyak gilaaaaa ... So apa yang saya akan buat jika menerima duit yang banyak itu ?
1) Nak bagi mak ayah
2) Suruh mak langsaikan segala hutang sampai habis bayar kereta sewa pinjaman dan sebagainya
3) Bagi mak ayah adik tinggal dalam keadaan yang sangat selesa everything yang nak boleh dapat mcm NIKON D45
4) Simpan dalam setiap akaun bank mak ayah kakak adik sorang Rm10 000
5) Nak beli banyak baju kurung dress t-shirt yang lawa warna warni
6) Nak buat collection shawl seria selendang
7) Buat 1 rak kasut yang tinggi simpan wedgets pumps sandle
Banyaakkkk lagi laa . Yang penting duit banyak itu untuk kegunaan bila tua :) Atleast dapat bantu meringankan beban mak ayah dan tak payah la dorang kerja cari duit . Kesian mak ayah terpaksa susah walaupun itu memang tanggungjawab mereka . Tapi kaaannnn itu semua angan-angan la mana ada orang nak kasi duit yang baannyyyaaaakk itu tapii tapii kalau la one day nanti its become a reality Oh My Godness to me . Alhamdullilah buat sujud syukur kenduri 7 hari 7 malam amiinnn :D Doa-doa la kan bia angan-angan itu jadi kenyataan walaupun terpaksa menunggu bertahun-tahun . Saya cuma nak tolong ringan kan beban mak ayah ^.^

Add colours to your life!!
Tuesday, March 01, 2011