IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Mar 14, 2011

I Try to Spend Wisely that a Good Ways

Oh God , since start aku kerja until now semua keinginan benda aku nak yang terpaksa aku tahan berapa bulan untuk dapat nya . Just imagine gaji evey month mesti habis tapi satu benda pon tak nampak . Boros gila aku ni duit keluar macam air bruuppp -.- Nasib baik hutang aku tinggal sikit nak bayar and now after that boleh la aku collect balik duit yang hilang itu . Nasib badan ada duit dah banyak kena copek dek orang alahai takde rezeki aku la jawab nya . Okay , alhamdulilah sangat even tak cukup duit aku try untuk menampakan sesuatu barang aku yang aku memang nak beli berbulan-bulan lama yang terpaksa aku tunggu . Semalam dapat juga la aku beli wedgets 1 and pumps 2 . Nasib time itu mak takde yang ada ayah so ayah sporting sanggup tunggu aku depan kedai sambil pegang baby dan aku memilih memilih bagai nak rak tak nak yang itu nak yang ini tak lawa sana pergi beli kedai lain *sorry ayah buat menunggu dan thanks ayah sanggup tunggu dan temankan :D Dia tak macam emak saya akan membebel kalau saya nak shopping hehehe ... Next week pulak try untuk beli jam yang comel dan cantik and beg . Kalau awak pemurah nak beli kan terima kasih :)





Add colours to your life!!
Monday, March 14, 2011