IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Mar 22, 2011

Terjawab la sudah ..

Finally , apa yang di tunggu debaran yang terasa semua nya sudah terjawab . Okayy fine semua orang mengharapkan yang terbaik and bagus untuk keputusan kan ? Tapii kali ini apa yang aku dapat walaupun tak capai target aku alhamdulilah aku terima dengan redha . Mungkin ini juga adalah sebagai dugaan aku untuk terima dengan keputusan aku yang tak berapa baiikk .Yang penting aku terima dengan redha aminn ...Soo aku share la dengan korang even result aku bukan la gempak macam korang kann ?? I just get :-
1 A-
2 B+
1 B
2 C
1 D
1 E
1 G

Tarel bukan keputusan yang aku dapat ? HEHE . Syuukuurr banyak banyak . Aku tahu mungkin ini bukan rezeki aku untuk dapat yang lebih bagus dari kakak aku dan kawan aku tapi aku akan berusaha lebih lagi bila ada rezeki sambung belajar :)

Add colours to your life!!
Tuesday, March 22, 2011