IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Apr 13, 2011

Food Poisoning

Refer to the above tittle what you think right now ? Okay just straight the point last night aku lepak with my beloved friends and someone dot dot dot so bila lepak sure la ada makan dan minum . Di sebabkan gelojoh dengan tak baca doa makan terus makan auummm . Bersembang ketawa mengutuk bergosip dan buat kerja jahat semua nya okay lagi . Sampai saja rumah still boleh online guling atas katil text-ing . Time at my lappy showed already 12 a.m and suddenly my stomach *menggulas berbunyi sampai rasa nak terkeluar --' but im just steady . But more and more Im think maybe Im still okay just headaches migrains so just close my lappy and sleep zZzzz . Tick tick tick .... a clock woke me at 2 a.m dan aku rasa seperti nak jerit ada GEMPAAAA BUMMMIII LARRRRIIIIII SEEEMMMUUUUAAAAA ......................... 

Tapi aku pandang kipas atas kepala aku okay kipas tu tak gerak langsung ! *saya tidur guna aircond :D Okay Im still headache the maximum level and close my eye again :(  And lastly pukul 6.30 aku gagah kan juga badan untuk bangun dan telan sebiji panadol . Lepas makan baring sambil baring aku teringat aku pernah mengalami situasi macam ini . So I just declare yang aku memang keracunan makanan . Tapi tak tahu makanan itu dari makanan yang aku makan dari pagi atau malam punya x/x Memang bila kena macam itu rasa nak hantuk kan aje kepala dekat dinding kasi takde rasa pening !

Jadi sebelum cerita aku habis aku nak kongsi kan sedikit tanda-tanda apabila keracunan makanan pada korang . Jadi lepas ni boleh la korang tahu kan :)

* Memulas dan sakit perut. 
* Cirit-birit. 
* Kadangkala demam dan kesejukan
.  Loya dan muntah 




Add colours to your life!!
Wednesday, April 13, 2011