IMAGE IS LOADING, PLS BE PATIENT.

Apr 18, 2011

Masih Tidak Ada Rezeki :(

Sudah di maklum kan semua bekas calon SPM 2010 boleh mula mencari di laman web google untuk membuat semakan temuduga yang dah di nyatakan di mana-mana u yang sudah di apply . Dengan itu di maklum kan bahawasanya merujuk tajuk di atas rezeki masih tidak menyebelahi aku nampak nya :( Sumpah sedih tahu ! Teringin macam orang lain pergi temuduga sebab lepas itu dah boleh masuk belajar *hadaina sudah bersedia untuk melanjutkan pelajarannya demi masa hadapannya . Kali ini hadaina bukan macam hadaina pada 2006 2007 2008 2009 atau 2010 okay yang main-main waktu dalam class !

Okay berbalik kepada semakan temuduga tu memang aku tak dapat untuk 1st intake sesi Julai 2011 jadi nak tak nak kena la tunggu second intake bila budak yang temuduga dah masuk lama bukan nak tunggu ? 1st time ini hadaina dah mula serious untuk terus forward ke hadapan . Hanya satu niat sahaja dalam diri saya :) Walaupun pada awal nya memang upset tau bila type dengan debar dup dap nya then bila tengok hasil nya omg :( diam dan pergerakkan typing menjadi slow dan lembap kerana kecewa .

Tapi takpe sebab ramai juga kan tak dapat hehehe ? *okay itu cara hadaina untuk tidak merasakan dirinya terlalu bodoh rendah diri dan banggang ke -.- Setiap kali online akan aku cuba semakan berkali-kali untuk pastikan aku dapat tapi realiti nya belum ada rezeki la ... Its okay la just tunggu sahaja harap kan sangat dapat la aku untuk terus belajar dan menjadi seorang pendidik yang berjaya ! Amiinn :)




* Inilah hasil apabila saat untuk semakan dapat atau tidak temuduga dan hasil nyaaaa ....

semakan temuduga uitm

 semakan temuduga upsi

 semakan temuduga kplsm



Add colours to your life!!
Monday, April 18, 2011